کلمات کلیدی طولانی با استفاده از ابزارهای معرفی شده، لیستی از کلمات کلیدی طولانی ایجاد کنید. برای انتخاب بهترین موارد به این نکته دقت کنید که سرویس ارائه شده توسط شما در سایت و همچنین محتوای سایت می تواند دقیقاً پاسخ کدامیک از این سوالات و عبارات باشد و نمایش کدامیک از آن ها می تواند برای کاربرها مفید و جذاب باشد.
در صورتیکه توانایی تولیدمحتوای جذاب داشته باشید می توانید با توجه به اینکه کدامیک از این عبارات دارای ارزش سرچ بالاتری هستند، اقدام به تولیدمحتوای مناسب و کاملاً مرتبط با این کلمات کنید.
برای هدف دهی به سایت بر اساس کلمات کلیدی طولانی می بایست این موارد را مدنظر قرار دهید:
-
تنوع در تگ تایتل و هدینگ ها
از عبارات و ترکیب های متنوع برای تگ عنوان هر صفحه و همچنین هدینگ های موجود در هر صفحه استفاده کنید. این کار مخصوصاً در صورتیکه سایت خود را برای یک کلمه تک کلمه بهینه نکرده اید بسیار مفید است.
-
استفاده از ترکیب های متنوعی از کلمات کلیدی طولانی در محتوای متنی سایت
رعایت این مورد سبب افزایش احتمال ورود کاربر به سایت شما خواهد شد. قرارداشتن عبارت سرچ شده توسط کاربر و مرتبط بودن آن با محتوای سایت شما، سبب افزایش رنک شما در میان نتایج موتورهای جستجو خواهد شد. علاوه بر این ، استفاده از ترکیب های مختلف از یک کلمه کلیدی طولانی ، به تولید محتوای مفیدتر و جذاب تر کمک خواهد کرد.
-
قراردادن کلمه کلیدی طولانی در تمامی عناصر سایت
در زمان قراردادن محتوا در سایت خود ، به قرارداشتن کلمه کلیدی طولانی در عناصر مختلف مانند تگ های هدینگ ، تگ ALT تصاویر ، خاصیت عنوان تصاویر و … دقت داشته باشید.
-
تنوع در لینک های داخلی
در زمان لینک دهی داخلی به یک صفحه با کلمه کلیدی طولانی ، هرگز از یک عبارت یکسان و تکراری استفاده نکنید. کلمات کلیدی طولانی به علت اینکه امکان تنوع دهی به آن ها بسیار زیاد است ، می توان عبارات مختلفی از آن ها را برای لینک های خود قرار داد.
در نهایت به طور خلاصه باید این مورد را مطرح کرد که در صورتیکه کسب و کار نوپایی دارید و سایت شما به تازگی راه اندازی شده است ، پیشنهاد می کنیم بجای استفاده از کلمات کلیدی کوتاه که همراه با صرف وقت و هزینه بسیار بالا است و احتمال شکست شما در این روش بسیاربالاست ، از کلمات کلیدی طولانی برای سایت خود استفاده کنید. به این نکته توجه نمایید که یک کلمه کوتاه و دارای رقابت بالا ، با وجود برخورداری از تعداد سرچ بسیار بالا ، در صورتیکه قادر به رقابت با دیگر سایت ها در این کلمه نباشید و در صدر نتایج گوگل حضور نداشته باشید ، عملاً از رقابت عقب افتاده اید. در مقابل می توانید چندین کلمه کلیدی طولانی برای سایت خود انتخاب کنید و با ورود کاربران هدف به سایت از طریق آن ها ، احتمال جذب مشتری را افزایش دهید ، لازم به ذکر است که هزینه و وقت لازم برای رسیدن به صدرنتایج گوگل برای کلمات کلیدی طولانی بسایر کمتر است و بسادگی با این کلمات به لینک های اولیه ی نتایج گوگل رسید.