۴ بازديد

اموزش سئو رایگان اگر هنوز به این موضوع شک داری که سئو اهمیتی نداره و نمیتونه به کسب و کار تو کمک کنه یا درآمدت رو افزایش بده، پیشنهاد می‌کنم این ویدیو رو مشاهده کنی تا قشنگ با جریان و بحث سئو آشنا بشی.

اینجاس که میگن، سئو از نون شب هم برای کسب و کارها تو سال 2024 واجب‌تره.

اهمیت یادگیری سئو چیست؟ چرا باید سئو را بیاموزیم؟

مهم‌ترین هدف و اهمیت آموزش سئو،‌ افزایش محبوبیت، اعتبار برند (برندسازی) و فروش یا درآمدزایی از طریق فضای مجازی است. امروزه یادگیری سئو از آنجایی مهم است که تعداد کاربران فضای مجازی با توجه به آخرین آمارها در سال 2023 به بیش از 5.18 میلیارد نفر معادل با 64.4 درصد از کل جمعیت جهان رسیده است. این آمار نشان می‌دهد کاربران فضای مجازی در یک دهه گذشته بیش از 2.1 برابر افزایش یافته‌اند. از سوی دیگر،‌ میزان فروش اینترنتی در طی این مدت از عدد 1.33 میلیارد دلار به 6.5 برابر این رقم رسیده‌ است. این موضوع بیانگر آن است که فضای مجازی رشد بسیار بزرگی در سال‌های اخیر داشته و این رشد ادامه دار است. بنابراین کسانی موفق خواهند بود که بتوانند در این فضا سهمی گرفته و حرفی برای گفتن داشته باشند. از آنجایی که این رقم بین المللی است، اگر با مفهوم سئو آشنا باشید و بتوانید از طریق آن خود را به بالاترین سطح ممکن برسانید،‌ زمینه اشتغال، فروش و کسب درآمد در هرکشوری برای شما فراهم خواهد بود.

 

از سوی دیگر آموزش کسب درآمد از سئو می‌تواند دریچه‌ای از مهارت‌ها و فرصت‌ها را باز کند که هرفرد بسته به توانایی خود، قادر است به نحوی از آن استفاده نماید. آموزش سئو می‌تواند شما را به یک متخصص سئو برای ارائه خدمات آنلاین بهینه سازی سایت تبدیل کرده یا آنکه درآمد و فروش‌تان را از طریق سئو سایت‌های فروشگاهی،‌ شرکتی و برندسازی آنها بیشتر کند. این کار هم به صورت پروژه‌ای، سهیم شدن در سود فروش (گرفتن پورسانت)، هم با آموزش و یا ارائه خدمات مشاوره سئو قابل انجام است.

یادگیری سئو سایت از نظر متخصصین SEO بین المللی چقدر مهم است؟

اگر می‌خواهید اهمیت آموزش سئو را بدانید، می‌توان به چند نظر مهم از سوی متخصصین این حوزه اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشند:

  • برایان دین: Brian Dean یکی از متخصصین سئو است که همه ما او را با وب سایت بکلینکو می‌شناسیم. این فرد در رابطه با اهمیت سئو به 4 مورد مهم اشاره می‌کند که عبارتند از:‌ هدایت ترافیک هدفمند به سایت،‌ ایجاد اعتماد و اعتبار،‌ افزایش آگاهی از برند و جلوتر رفتن از رقبا.
  • جان مولر:‌ این فرد، تحلیلگر و متخصص سئو گوگل است که در رابطه با اهمیت سئو برای کسب و کارها چنین می‌گوید: سئو به پیدا کردن مشتریان بالقوه برای کسب‌ و ‌کارها کمک می‌کند. سئو تجربه کاربری را بهبود داده و آنها را جلوتر از رقبایشان نگه می‌دارد. به طور کلی، از نظر جان مولر آموزش سئو و سرمایه گذاری بر آن به خصوص برای کسب‌ و کارها،‌ احتمال موفقیت بیزینس آنلاین آنها را بیشتر کرده و به همین خاطر باید سئو بخش جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی باشد.
  • نیل پاتل:‌ یکی دیگر از متخصصین سئو و دیجیتال مارکتینگ،‌ Neil Patel نام دارد که ایشان در مورد اهمیت سئو می‌گوید:‌ سئو منجر به جستجوی ارگانیک می‌شود و می‌تواند در افزایش اعتبار و اعتماد به کسب و کار کمک کند. سئو نرخ تبدیل را بالاتر برده و مزایای بلند مدتی دارد.

سئو چیست؟ مقدمه‌ای برای پیشرفت

سئو یا SEO مخفف کلمه search engine optimization می باشد و به مجموعه اقداماتی می‌گویند که با استفاده از آن ها می‌توانید وب‌سایت خود را بر روی کلمات کلیدی مورد نظرتان به صفحه اول نتایج گوگل برسانید. در این مطلب ما قصد داریم تا یک دید کلی از آموزش سئو را در ذهن شما ترسیم کنیم.

سئو، یک منبع درآمد آینده‌دار است. با آموزش سئو شما می توانید با توجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرد، به راحتی به درآمد برسید؛ زیرا با ورود ویروس کرونا، گستره فضا و مسیر رشد دنیای دیجیتال چندین برابر شد. به همین خاطر است که امروزه اکثر کسب و کارها به این نکته پی برده‌اند که باید به صورت آنلاین هم فعالیت کنند.

قبل از هرچیز باید بدانید امروزه دیگر ایجاد سایت و قراردادن محصول یا خدمات برای ورود به فضای مجازی کافی نیست؛ کسی که درآمد بیشتری می خواهد و دوست دارد سهم بازار خودش را بگیرید، باید حتما از خدمات سئو سایت استفاده کند.

شما می‌توانید با یادگرفتن سئو به راحتی، هر سایتی را به صفحه اول گوگل رسانده و به آن کسب و کار کمک کنید تا درآمد خود را چندین برابر افزایش دهند.

آیا همه سایت ها و کسب و کارها نیاز به آموزش سئو دارند؟

افزایش فروش و افزایش مشتری مهم‌ترین مسائلی هستند که صاحبان کسب و کار‌ها همواره به آن توجه دارند. آموزش سئو می‌‌تواند مهم‌ترین گام برای این امر باشد. با مثالی این موضوع را شفاف‌تر توضیح می‌دهیم.

فرض کنید دو فروشگاه، محصولی مشابه را عرضه می‌کنند. به نظر شما کاربر یا مشتری کدام فروشگاه را برای خرید انتخاب می‌کند؟ بدون شک سایتی که رتبه‌ی بهتری در نتایج سرچ گوگل داشته باشد، اعتبار و ارزش بیشتری از دید مشتری دارد.

از این رو با آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته علاوه بر جذب مشتری، اعتبار و ارزش کسب و کارتان نیز افزایش می‌‌یابد و افراد نیز اعتماد بیشتری به سایت شما دارند.

این که همه‌ی سایت‌ها و کسب وکار‌های اینترنتی به سئو نیاز دارند یک موضوع کاملا بدیهی و مشخص است.

شاید سوال مهم این باشد که بپرسید آیا صاحبان کسب وکار‌ها باید به صورت خود آموز سئو را یاد بگیرند و یا بهتر است که این کار مهم را به متخصص آن یعنی سئو کار‌ها بسپارند؟

برای جواب به این سوال باید گفت که هیچ کسی به اندازه خودتان دلسوز سایت و کسب و کارتان نیست و از این رو بهتر است که دست به کار شوید و خود با گذراندن دوره جامع آموزش سئو، بهترین استراتژی را برای موفقیت و پیشرفت سایت و کسب وکارتان بچینید.

اهمیت کسب رتبه های بالاتر در گوگل با آموزش سئو از صفر تا صد رایگان

 

درک اهمیت کسب رتبه‌های بالاتر در آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته) یکی از دلایلی است که می‌تواند شما را به آموزش این مهارت سوق دهد. اگر بخواهیم به دید درستی از این موضوع برسیم، بهتر است با مزیت‌های آموزش سئو آشنا شوید که به شرح زیر می‌باشند:

  • افزایش ترافیک

افزایش رتبه سایت شما در نتایج گوگل، رابطه مستقیم با افزایش ترافیک دارد. برحسب اطلاعاتی که جمع آوری شده است، مطابق با نتایج تحقیقات سایت Moz و Ahrefs، هر پله افزایش رتبه سایت می‌تواند در حدود 10 – 20 درصد، میزان افزایش ترافیک سایت شما را به همراه داشته باشد.

  • برندسازی

معمولا سایت‌هایی که به برندسازی اهمیت می‌دهند، از طریق بالا آوردن نتایج سایت خود در موضوعاتی که کاربران هدف آنها سرچ می‌کنند، برند خود را بیشتر در معرض دید قرار می‌دهند. مثلا اگر عبارت “آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته)” را سرچ کنید، همواره نتایج SEOEDU را مشاهده می‌کنید. حال کسانی که به آموزش سئو علاقمند هستند، SEOEDU را با احتمال بیشتری انتخاب می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

  • اعتماد سازی

کسب رتبه‌های بالاتر در کنار برندسازی، مشاهده مداوم سایت در نتایج برتر گوگل، پشتیبانی و پاسخگویی منظم، طراحی و دیزاین زیبای سایت از جمله مواردی هستند که می‌توانند به سرعت اعتماد کاربران را جلب کنند.

سئو را از کجا شروع کنیم؟ قدم های مهم یادگیری سئو

 

اگر شما هم نمی‌دانید سئو را از کجا و چگونه شروع کنیم، می‌توان قدم‌هایی را مشخص کرد که به شرح زیر می‌باشند:

  • درک مفهوم سئو

در ابتدا لازم است با مفهوم سئو، موتور جستجو و سایت آشنا شوید. نحوه کار موتورهای جستجو در رتبه بندی و سایت را درک کرده و اصطلاحات این حوزه را فرا گیرید.

  • مسیر یادگیری

با آشنایی ابتدایی از سئو، انواع آن را می‌آموزید و یک چارت از مسیر یادگیری برای شما ترسیم می‌شود.

  • شروع آموزش

پله به پله آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته) را شروع می‌کنید. این مسیر معمولا از سئو داخلی شروع می‌شود.

  • آموزش سئو کار حرفه ای

با اتمام مسیر یادگیری سئو، برای یادگیری مهارت‌های بیشتر یا عمیق‌تر شدن در یادگیری انواع سئو اقدام می‌کنید.

  • یادگیری استراتژی‌ها

بخشی از فرآیند یادگیری مربوط به بررسی و آموزش استراتژی‌ها است. در این حالت شما باید بتوانید با گذراندن دوره سئو و بهینه سازی، فاکتورهای ساخت استراتژی‌هایی را برای هرنوع سایتی بیاموزید و مطابق با آن، روند رشد سئو سایت را هدفمندتر و با برنامه ریزی پیش ببرید.

  • انجام پروژه

برای آنکه بتوانید در آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته)، سئو تخصصی را نیز بیاموزید، تجربه چالش‌های این حوزه مهم است. با انجام پروژه‌های تمرینی، تاحدی می‌توان در این بخش مهارت کافی را بدست آورد.

به این نکته توجه کنید که تمام راه‌ها در افزایش رتبه سایت در گوگل رایگان نیست و باید برای آن هزینه‌هایی به خصوص در بخش سئو خارجی درنظر بگیرید. دیده شدن سایت در گوگل در حوزه‌های پر رقابت مستلزم درنظر گرفتن بودجه‌های بزرگ است. توجه کنید که استفاده از سئوکاران حرفه‌ای می‌تواند با دانش، تجربه آنها و انتخاب یک استراتژی صحیح، هزینه‌های سئو سایت‌ها را به شدت کمتر کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.