۹ بازديد

تعدادی روش وجود دارد که می توانید برای یافتن کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید. کلمات کلیدی دم دراز برخی از آنها خسته‌کننده‌تر از دیگران هستند، برخی کمی “غیر متعارف” هستند و برخی کاملاً نادرست هستند.

بیایید با یک نادرست شروع کنیم.

  1. از Google Autosuggest استفاده کنید… نه!!!!!

برخی از کارشناسان سئو به شما توصیه می‌کنند با وارد کردن کلمه کلیدی مورد نظر خود و سپس حروف مختلف الفبا، کلمات کلیدی طولانی را از Google Autosuggest تهیه کنید.

 

 

خوب، Google Autosuggest یک ویژگی است که برای دسترسی سریع به درخواست‌های جستجوی محبوب طراحی شده است . بنابراین اگر حجم جستجوی کلمات کلیدی را در اسکرین شات بالا بررسی کنیم، اکثر آنها تعداد جستجوهای نسبتا مناسبی خواهند داشت

 

به عبارت دیگر، Google Autosuggest به احتمال زیاد به شما درخواست های جستجوی بسیار پرطرفدار را ارائه می دهد تا جستجوهای دم دراز.

همین امر در مورد ابزارهای آنلاینی مانند Answer The Public یا Soovle نیز صدق می کند که Autosuggest را حذف می کنند تا فهرست ایده های کلمات کلیدی خود را ایجاد کنند. تعداد زیادی از پیشنهادات کلمات کلیدی آنها نسبتاً محبوب و رقابتی خواهد بود.

  1. از اکسپلورر کلمات کلیدی Ahrefs استفاده کنید

برخلاف روش قبلی، این روش نیازی به کار دستی خسته کننده ندارد. فقط هر کلمه ای را که جایگاه شما را در Keywords Explorer مشخص می کند جستجو کنید و از فیلتر حجم جستجو برای مشاهده فوری هزاران کلمه کلیدی طولانی استفاده کنید.

 

 

اگر وب‌سایت شما کاملاً جدید است و به سختی « اقتدار » دارد، به شما توصیه می‌کنم از فیلتر KD استفاده کنید، که به شما کمک می‌کند کمترین رقابت را پیدا کنید.

همچنین، مطمئن شوید که دکمه “سوالات” را امتحان کنید. غالباً برخی از پرس و جوهای جستجوی دم بلند جالب را که به عنوان سؤال بیان می شوند، برمی گرداند:

 
  1. ببینید رقبای شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند

یکی دیگر از منابع عالی کلمات کلیدی دم بلند از رقبای شما می آید. اکسپلورر سایت Ahrefs به شما کمک می کند تا ببینید آنها برای چه کلمات کلیدی دم بلند رتبه بندی می شوند.

فقط یک وب سایت متعلق به رقیب خود را انتخاب کنید، آن را به Site Explorer متصل کنید و به گزارش کلمات کلیدی ارگانیک بروید تا ببینید کدام کلمات کلیدی طولانی ترافیک را به وب سایت آنها می آورند:

 

این کار را با 5 تا 10 وب سایت رقبای خود تکرار کنید، و به اندازه کافی ایده های کلیدی دم بلند را استخراج خواهید کرد که شما را برای ماه های آینده مشغول نگه دارد.

  1. Reddit، Quora، و انجمن های تخصصی را مرور کنید

هر زمان که مردم از گوگل بازدید می کنند و نمی توانند پاسخ خوبی برای سوال خود پیدا کنند، آن را در مکان هایی مانند Quora و Reddit می پرسند.

یک بررسی سریع در Keywords Explorer نشان داد که “دستکاری بازاریابی” در واقع یک کلمه کلیدی طولانی با نمره KD پایین است.

 

مزیت این روش این است که تاپیک های انجمن ممکن است بحث های خوبی داشته باشند، که می تواند هنگام ایجاد یک قطعه محتوا در آن موضوع مفید باشد.

نکته منفی این است که استخراج کلمات کلیدی طولانی از فروم ها یک فرآیند نسبتا خسته کننده است. و همچنان باید از ابزار سئو مانند Keywords Explorer برای بررسی حجم جستجو و KD ایده های کلمه کلیدی خود استفاده کنید.

اما نکته این است که همان کلمه کلیدی را می توان به راحتی از طریق Keywords Explorer در وهله اول کشف کرد:

 

دو نوع کلیدواژه دم بلند

همه کلمات کلیدی دم بلند یکسان نیستند. برخی از آنها یک پرس و جو جستجوی منحصر به فرد را نشان می دهند، در حالی که برخی دیگر صرفاً گونه ای کمتر محبوب از یک عبارت جستجوی محبوب تر هستند.

ما اولی را “کلیدواژه های دم بلند موضعی” و دومی را “کلمات کلیدی دم بلند حمایت کننده” می نامیم.

پشتیبانی از کلمات کلیدی طولانی

بگذارید با یک مثال توضیح دهم. «بهترین خوراکی‌های سالم برای سگ‌ها» قطعاً یک کلمه کلیدی طولانی است زیرا فقط 100 جستجو در ماه دریافت می‌کند

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.