۴ بازديد

اموزش سئو رایگان در قسمت زیر 6 مرحله اصلی برای شروع فروش اینترنتی را برای شما قرار و توضیحاتی را ارائه داده‌ایم؛

1. خرید دامنه و هاست

یک هاست و دامنه برای سایت خود خریداری نمایید.دامین یا دامنه با نام وبسایت گفته می‌شود به عنوان مثال نام دامین سایت دی ام روم dmroom.co است.

شما ممکن است از قبل دامنه داشته باشید و یا قصد دارید یک دامنه جدید برای کسب و کار خود ثبت نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید دامنه ای را به نام خود ثبت نمایید، ابتدا باید توجه کنید که دامنه قبلا به نام فرد دیگری ثبت نرسیده باشد. با مراجعه به دو سایت قرار داده شده در تصویر زیر می‌توانید از خالی بودن دامنه مطمئن شوید.

توجه نمایید که ممکن است برخی از دامنه‌ها با پسوند com. یا ir. پر شده باشد، اما شما می‌توانید از پسوندهای دیگری همچون mobi. یا org. یا academy یا shop. و یا هر پسوند دیگری را خریداری و استفاده نمایید.

قصد نداریم خیلی از مباحث ابتدایی صحبت کنیم، به دلیل اینکه دانشجویانی که قصد یادگیری سئو و بهینه سازی سایت را دارند به احتمال زیاد با این مباحث آشنا هستند.

2. انتخاب CMS برای طراحی وب سایت

در ابتدا لازم است تعریفی از cms را برای شما بیان کنیم. سی ام اس یک پلتفرم نرم افزاری است که این امکان را به ما می‌دهد تا به راحتی یک سیستم داشته باشیم. در گذشته داشتن سایت با دانش کدنویسی و برنامه نویسی امکان پذیر بود اما در زمان حال حتی یک کودک ده ساله یا یک مرد و زن بالغ 60 ساله علاقه‌مند، می‌تواند وب سایت خود را بدون یک خط کدنویسی داشته باشد.

در قسمت زیر انواع cmsهای رایج را برای شما قرار داده‌ایم؛

  • وردپرس
  • جوملا
  • دروپال
  • مجنتو
  • پرستاشاپ
  • سایت سازهای آنلاین

طبق تجربه تیم سئو دی ام روم در حال حاضر وردپرس بهترین cms برای راه اندازی و شروع کسب و کار از طریق سایت است. البته نمی‌شود بیان کرد که باقی cmsها ضعیف هستند، اما وردپرس با فاصله بهترین cms برای طراحی سایت است. چرا که طبق آمار موجود بیش از 43.2 درصد سایت‌ها با استفاده از وردپرس طراحی و ایجاد شده‌اند.

3. یادگیری و آموزش سئو

با استفاده از همین آموزش سئو رایگان و با کمک از صفحه آموزش سئو رایگان و در نهایت با یک دوره جامع آموزش سئو اطلاعات کافی در این حوزه بدست آورید. یادگیری سئو و تسلط به اکثر نکات این حوزه کار سخت و پیچیده‌ای نیست، تنها کافیست علاقه و مشتاق یادگیری و کسب درآمد از این راه باشید.

4. ورود اطلاعات وب سایت براساس اصول سئو

حال می‌بایست تمامی اطلاعات ضروری بنر، اسلاید، مقاله، محصول، محتوا و… است.

5. شروع اقدامات سئو برای جذب ترافیک

سئو آف پیچ، سئو آن پیج، سئو تکنیکال و لینک سازی خود را تقویت نمایید. مجموع این مراحل در نهایت به ارتقای رتبه و جایگاه سایت ختم می‌شود.

6. فروش

ارتقای رتبه و جایگاه سایت، به فروش ختم می‌شود و این همان هدف نهایی است.
در قسمت بالا به شش مرحله اصلی برای شروع کسب درآمد از سایت اشاره کردیم. توجه کنید که این مراحل بسیار زمانبر است و بدین صورت نیست که این شش مرحله، شش دقیقه زمان ببرد. پس باید صبر و تلاش داشته باشید و هرگز ناامید نشوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.