۱۸ بازديد

تولید محتوای متنی

سفارش تولید محتوای وبسایت محتوای متنی، پرکاربردترین و مرسوم‌ترین نوع محتواست که برای سایت‌ها استفاده می‌شود. دلیل اهمیت این موضوع هم تاثیر محتوای متنی در سئو است که باعث می‌شود بتوانید رتبه‌های بهتری در نتایج گوگل بگیرید.

این نوع محتوا هم انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. البته فرمت‌های دیگر محتوا هم می‌توانند چنین موضوعاتی داشته باشند:

  • بلاگ پست
  • رپورتاژ آگهی
  • خبر
  • نقد و بررسی
  • راهنمای خرید
  • محصول‌نویسی
  • کپشن‌نویسی
  • و...

تولید محتوای تصویری

حتی اگر بهترین محتوای متنی را تولید کنید، باز هم بدون استفاده از تصاویر زیبا و جذاب، کسی حوصله نمی‌کند تا مطلب شما را بخواند. ضمن اینکه به جز سایت، بسترهای دیگر ممکن است کاملا عکس‌محور باشند. بنابراین تولید محتوای تصویری شامل عکس، طرح، اینفوگرافی و... را نباید دست کم بگیرید. از طرف دیگر استفاده از عکس تاثیر زیادی در سئو دارد، در نتایج جستجو نشان داده می‌شود، باعث ماندگاری بیشتر کاربران در صفحه شده و ارتباط خوبی با آنها برقرار می‌کند.

تولید محتوای ویدئویی

این روزها به جز متن، بخش عمده‌ای از فرایند بازاریابی محتوایی، روی محتوای ویدئویی استوار است. محتوایی که بسیاری از کاربران با آن ارتباط خوبی برقرار می‌کنند و به دلیل جلوه‌های بصری جذابیت بالایی دارد. بسیاری از کاربران پیش از خرید یا اقدام مورد نظر، تمایل به تماشای ویدئو دارند. ضمن اینکه علاوه بر سایت، در شبکه‌های اجتماعی هم می‌توانید به خوبی از این ظرفیت استفاده کنید.

تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی

نکته مهم اینجاست که تولید محتوا فقط ویژه سایت نیست و هر چیزی که در شبکه‌های اجتماعی هم می‌بینیم محتواست. هر شبکه اجتماعی بسته به ماهیت خودش نیاز به محتوای متنی، تصویری یا ویدئویی دارد. بنابراین در استراتژی بازاریابی محتوایی باید برنامه ویژه‌ای برای این پلتفرم‌ها داشته باشید؛ چراکه شبکه‌های اجتماعی بهترین کانال برای ارتباط مستقیم با کاربران و مخاطبان هدف هستند.

تولید محتوا برای سایت

این روزها کمتر کسب‌وکاری را پیدا می‌کند که سایت نداشته باشد و در فضای آنلاین کار نکند. اما سایت خالی به درد هیچ‌کسی نمی‌خورد و باید هر بخشی محتوای ویژه خودش را داشته باشد. تولید محتوا برای سایت می‌تواند شامل محتوای متنی، ویدئویی، تصویری و حتی صوتی باشد. مهم این است که کدام محتوا در کدام قسمت مناسب است و تلاش کنید سراغ آن بروید.

هدف سئو چیست؟

اطمینان از بهینه‌سازی صفحه به نحوی که تکنولوژی موتور جستجو بتواند آنچه که محتوای شما در مورد آن است را درک کند.

نتیجه استفاده از تکنیک‌های مناسب سئو چیست؟

تا بهترین امتیاز ممکن را در SERPs بگیرید.

با این حال سئو به هیچ وجه تضمینی ارائه نمی‌دهد.

این به این معنی است که هیچ کسب‌وکار یا وب سایتی نمی‌تواند قسم بخورد که وب سایت آن‌ها در رتبه اول از نظر سئو است.

همچنین باید بدانید که نبرد ادامه دارد: برخی افراد به دنبال  in-house SEO هستند و برخی به دنبالthird-party SEO (موسسات سئو).

in-house SEO چیست؟

این استراتژی بسیار عالی است چون به افرادی که شرکت یا وب سایت را به خوبی می‌شناسند و برای کسب‌وکار کار می‌کنند اجازه می دهد که در واقع سربازان سئو باشند.

از آنجا که آن‌ها نقاط ضعف و قوت شرکت را می‌دانند، دانش دست‌اولی دارند و می‌توانند از سئو برای تاثیرگذاری بیشتر بهره ببرند.

Third-party SEO چیست؟

این هم عالی است.

چرا ؟

زیرا به افرادی که متخصص سئو هستند اجازه می دهد که صفحه شما را بهینه سازی کنند.

شما قادر خواهید بود که به افراد متخصص با صلاحیت و با تجربه کامل اعتماد کنید و بدانید که آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند.

این افراد به اطلاعات به روز شده موتورهای جستجو دسترسی دارند که سایر شرکت‌ها معمولا به آن دسترسی ندارند.

در این راهنما گفته می شود که کدام عوامل در انجام این کار مهم هستند و همچنین برخی از نکات مربوط به تولیدمحتوای سئو پسند ارایه می شود.

شما می‌توانید با انجام یکی از موارد زیر در رتبه‌بندی موتور جستجو تاثیر بگذارید:

۱. داشتن بیش‌ترین امتیاز از نظر کیفیت وبلاگ / وبسایت تان

۲. کسب بالاترین امتیاز از نظر اعتبار وبلاگ / وب سایت تان

۳. رسیدن به بالاترین امتیاز از نظر سپرده برای وبلاگ، وب سایت یا فروشگاه برای جستجوی افرادی که در جستجوی آن هستند.

صدها نکته وجود دارد!

برای هر کدام از این نکته ها، امتیازها در الگوریتم جمع می‌شوند تا مشخص بشود که در کدام مورد می توانید شانس بیشتری برای موفقیت کسب کردن داشته باشید.

این به این معنی است که بهینه‌سازی سایت شما برای نتایج جستجو به همه این نکات بستگی دارد که بیش‌ترین امتیاز ممکن را در تمام این نکات به دست آورید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.