۲۵ بازديد

در آموزش سئو، بخش مهم دیگری که برای سایت‌های چند زبانه با مخاطبین بین المللی مهم می‌باشد، سئو سایت انگلیسی زبان است. جالب است بدانید در حدود 26 درصد از کاربران اینترنت در جهان مخاطب محتواهایی با زبان انگلیسی هستند. چگونه سایت خود را سئو کنیم  بنابراین سئو سایت در این حوزه نیز می‌تواند ترافیک ارگانیک بسیار زیادی را به سمت سایت شما جذب نماید.

به طور کلی، سئو سایت انگلیسی زبان تفاوت‌های مختلفی را با سایر وب سایت‌ها دارد. همچنین لازم است وبمستران به نکات مختلفی در هنگام سئو و انتشار محتوا توجه کنند. برخی از این موارد عبارتند از:

  • کیورد تارگتینگ دقیق: فضای مجازی در زبان انگلیسی، محتواهای بسیار زیادی دارد. به همین خاطر لازم است کیورد تارگتینگ و تعیین کانسپت صفحات به صورت دقیق انجام شود. چراکه این کار می‌تواند در رتبه گرفتن سریع محتواهای شما موثر باشد.
  • محتوای غیر تکراری: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در سئو سایت‌های انگلیسی زبان وجود دارد، محتواهای تکراری است که علت آن اشباع شدن محتوا در حوزه‌های مختلف می‌باشد؛ بنابراین می‌بایست حتما به کپی بودن محتوای خود پیش از انتشار توجه کنید.
  • ترجمه صحیح: ابزار گوگل ترنسلیت به هیچ عنوان نمی‌تواند در طولانی مدت برای مخاطبان و سئو سایت شما مفید باشد. بنابراین می‌بایست برای کسب بازخورد بهتر، ادای دقیق معنی کلمات و جذب ترافیک بیشتر حتما یک مترجم حرفه ای را استخدام کنید.

شما می‌توانید نکات بیشتری از قوانین و روش سئو سایت‌های انگلیسی زبان را در دوره آموزشی سئومستر بیابید.

سئو یوتیوب و راهکارهای افزایش رنک آن

 

سئو ویدیوهای یوتیوبی تا حد بسیار زیادی شبیه به فرآیندهایی است که می‌توانید آنها را در آموزش سئو نیز بیابید. یوتیوب به عنوان 2امین موتور جستجو بعد از گوگل شناخته می‌شود و توسط گوگل خریداری شده است. بنابراین شکی در این وجود ندارد که سیستم جستجوی آن نیز از همان قابلیت‌ها و فناوری هوش مصنوعی گوگل استفاده می‌کند تا انبوهی از ویدیوهای تولید شده در این پلتفرم را مدیریت کند. منظور از سئو یوتیوب، استراتژی است که از آن می‌‌توانید جهت افزایش شانس نمایش ویدیو خود به مخاطبان استفاده کنید و اقدام به بهینه سازی کانال، ویدیو‌ها و تقویت رنک آنها در نتایج جستجو نمایید.

برخی از راهکارهای افزایش رتبه در یوتیوب به کمک سئو کردن آن عبارتند از:

  • تحقیق کلمات کلیدی.
  • تولید محتوا برای کیوردها با پتانسیل فیدبک بالا.
  • استفاده از تایتل ها و متا دیسکریپشن های جذاب و دقیق.
  • اضافه کردن برچسب به ویدیو و کانال (بیشتر از 15 برچسب درج نشود).
  • نگارش دقیق توضیحات که تا 5 هزار کاراکتر امکان پذیر است.
  • افزایش کیفیت ویدیوهای ضبط شده.
  • تغییر نام و توصیفی کردن عنوان ویدیوها.
  • تولید ویدیوها با مدت زمان طولانی تر.
  • تعامل با مخاطب در کامنت‌ها.
  • لینکسازی داخلی بین یوتیوب و سایت.

راهکارهای محرمانه سئو ویدیو در گوگل

 

پس از بروزرسانی‌هایی که با آمدن الگوریتم‌های پنگوئن و پاندا ایجاد شدند، بسیاری از سئوکارها به این نتیجه رسیدند که لینکسازی تنها راه حل برای بالا بردن رنگ سئو در گوگل نیست. بلکه افزایش کیفیت تولید محتوا نیز بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین عناصر از نظر گوگل در غنی کردن محتوا، ویدیو می‌باشد که در استراتژی‌های بازاریابی نیز استفاده می‌شوند.

سئو ویدیو مجموعه‌ای از راهکارهایی است که می‌تواند این نوع محتواها را به فرم قدرتمندتری برای تعامل با مخاطب تبدیل کند. برخی از راهکارهای کلیدی در انجام این کار عبارتند از:

  • اشتراک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی مختلف.
  • جذاب تر کردن ویدیو به خصوص برای حفظ مخاطب در 10 ثانیه اول.
  • استفاده از ریچ اسنیپت‌ها برای ویدیو.
  • استفاده از کیوردها در داخل ویدیو برای هوش مصنوعی گوگل.
  • جایگذاری ویدیو در کانون توجه صفحه.
  • عدم جایگزاری یک ویدیو در چندین صفحه و ساخت محتوای یونیک برای هرکدام.

7 مرحله مهم برای سئو تصویر و عکس

 

یادگیری و آموزش سئو محتواهای بصری یک بخش جدایی ناپذیر از پروسه بهینه سازی محتوا و کل سایت است. فرقی نمی‌کند برای تولید محتوا اقدام می‌کنید یا آنکه طراحی سایت را انجام می دهید. جالب است بدانید از هر 3 جستجوی گوگل، 1 مورد آن مربوط به جستجوی تصویر می‌باشد؛ بنابراین مهم است که از این طریق نیز ترافیک بیشتری برای سایت خود جذب کنید. 7 مرحله برای آموزش سئو تصویر در گوگل به شرح زیر می‌باشند که عبارتند از:

  • استفاده از کلمات کلیدی در خود تصویر.
  • استفاده از المان‌های جذاب با تصاویر زیبا در تصویر.
  • طراحی تصویر با ابعاد مستطیلی (نسبت های 16:9 و 4:3 بیشتر توسط گوگل ترجیح داده می شوند).
  • شخصی سازی و طراحی اختصاصی تصویر برای سایت خود.
  • درج لوگو در تصویر.
  • ویرایش نام تصاویر پیش از آپلود.
  • اضافه کردن تگ‌های عنوان، متن جایگزین برای تصاویر.

همچنین از دیگر ترفندها برای سئو تصاویر نیز می‌توان به کمتر بودن حجم فایل، ثبت فراداده یا Metadata برای تصویر، قرار گرفتن در مرکز صفحه، ریسپانسیو و مرتبط بودن تصاویر نیز اشاره نمود.

سئو پادکست و روش نمایش آن در نتایج گوگل

اکنون بیش از 7 میلیارد انسان در زمین زندگی می‌کنند و تعداد وبلاگ‌ها نیز چیزی در حدود 1 میلیارد عدد است. این داده‌ها برای پادکست 700 هزار عدد می‌باشد. با یک حساب و کتاب سرانگشتی به خوبی می‌توان فهمید رقابت پادکست 1420 برابر کمتر از وبلاگ نویسی است. این رقم حتی در وب فارسی نیز کمتر است؛ بنابراین سئو کردن پادکست و بالا آوردن این چنین محتواهایی می‌تواند یک نوع برندینگ و راهکار برای افزایش ترافیک و ماندگاری کاربر در سایت شما باشد.

برخی از روش‌هایی که برای آموزش سئو پادکست می‌توان عنوان کرد، عبارتند از:

  • برای پست‌های وبلاگی خود پادکست تولید کنید و آنها را در ابتدای متن قرار دهید؛ چراکه کاربران از نوع محتواهای ویدیویی و صوتی بیشتر استقبال می کنند.
  • در پادکست‌های خود از کلمات کلیدی استفاده کنید و سعی کنید به چالش‌های مخاطب در این حوزه ها بپردازید.
  • تولید محتوای خود را با افزایش کیفیت ضبط آن، حفظ انرژی و ادای صحیح کلمات و به کار بردن لحن مناسب، سئو فرندلی کنید.
  • پادکست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی و Google Podcast ثبت کنید.

برای افزایش احتمال نمایش پادکست‌های خود در نتایج گوگل، می‌بایست آنها را در گوگل پلی موزیک منتشر نمایید. سپس از RSS Feed برای لینک کردن در وب سایت استفاده کنید. توجه کنید که در فایل Robots یا غیره، نباید خزنده‌های گوگل و کاربران را از دسترسی به آنها منع نمایید.

آشنایی با اسکیما کد و نحوه بهبود سئو با آن ها

اسکیما مارک آپ‌ها یا نشانه گذاری طرحواره، شکل جدیدی از بهینه سازی‌ها توسط گوگل است که نخستین بار در سال 2011 در موتورهای جستجو گوگل، Bing و یاهو ایجاد شدند. اسکیما کد می‌تواند به شما کمک کند تا داده‌های سایت خود را به صورت ساختار یافته به گوگل نمایش داده شوند. به این نکته توجه کنید که Schema Markup، کدی (HTML) است که به درک موتورهای جستجو از محتوای شما کمک می‌کنند. این در حالی است که Rich Snippetها، نتایج یا داده‌هایی هستند که شما آنها را در نتایج گوگل مشاهده می‌کنید. برخی از انواع اسکیما‌ها عبارتند از مقالات، کسب و کارهای محلی، نقد و نظرات، سوالات متداول.

برای استفاده از این قابلیت در بهبود سئو سایت خود، می‌توانید علاوه بر استفاده از افزونه‌هایی مانند Yoast Seo یا Rank Math، از ابزار اسکیما مارک آپ گوگل نیز در این لینک استفاده کنید. برای این کار وارد لینک شوید و نوع اسکیما را انتخاب کنید. حال مقادیری که از شما خواسته شده را وارد نموده و کد HTML آن را ایجاد کنید. سپس این کد را در پست خود قرار دهید. شما می‌توانید از ابزارهای صحت سنجی کدهای اسکیما نیز برای اطمینان از صحیح بودن کد اسکیما خود استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.