1. کلمات کلیدی محلی را هدف قرار دهید

مطمئن شوید که سئو سایت دندانپزشکی شما با هدف قرار دادن کلمات کلیدی محلی به پتانسیل کامل خود رسیده است. این به این معنی است که کلمات و عبارات مربوط به مکان مانند “دندانپزشک در تهران” یا “دفترهای دندانپزشکی در اصفهان” را درج کنید.
انجام این کار باعث می شود زمانی که فردی در منطقه شما به دنبال خدمات دندانپزشکی است، در نتایج جستجو ظاهر شوید.
می توانید از هر ابزار جستجوی کلمه کلیدی مانند Google Keyword Planner ، Moz Keyword Explorer یا SEMrush استفاده کنید تا به شما کمک کند کلمات کلیدی محلی مناسب را برای کسب و کار خود پیدا کنید.
نه تنها هدف قرار دادن کلمات کلیدی محلی به شما کمک می کند تا به بیماران بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید، بلکه به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو مرتبط تر نیز ظاهر شوید.

2. سئوی محلی خود را بهبود بخشید

سئوی محلی یکی از موثرترین استراتژی های سئو سایت دانپزشکی است.
اگر وب سایت دندانپزشکی خود را برای جستجوهای محلی بهینه کنید، به احتمال زیاد توسط بیمارانی که آماده رزرو نوبت هستند پیدا خواهید شد .
برای انجام این کار، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی هدفمند محلی رتبه بالاتری دارد.
همانطور که در بالا توضیح داده شد، برای بهبود سئوی محلی خود، مشخص کنید که کدام کلمات کلیدی را می خواهید که رتبه بگیرد.

محتوای غنی شده با کلمات کلیدی مبتنی بر مکان ایجاد کنید پس از تهیه لیستی از کلمات کلیدی اصلی مکان خاص خود، زمان آن رسیده است که آنها را در نسخه وب سایت خود ادغام کنید.
به عنوان مثال، می توانید یک پست وبلاگی در مورد دندانپزشکان با عنوان “بهترین دندانپزشکان در تهران ” یا ” سفید کردن دندان در تبریز” بنویسید.
می توانید از پیشنهادات خودکار گوگل در مورد آنچه مردم به دنبال آن هستند ایده بگیرید.
گنجاندن این کلمات کلیدی در عناوین به شما کمک می کند تا در رتبه بالاتری در SERP برای آن شرایط قرار بگیرید.

صفحات فرود محلی در سایت خود ایجاد کنید

صفحات فرود محلی درست مانند سایر صفحات وب سایت هستند. با این حال، آنها برای جذب بازدیدکنندگان از یک منطقه جغرافیایی خاص طراحی و بهینه شده اند.
به عنوان مثال، اگر می‌خواهید بیمارانی را از تبریز جذب کنید، می‌توانید یک صفحه وب با عنوان «خدمات دندانپزشکی تبریز» در سایت خود ایجاد کنید.
در این صفحه، اطلاعات مرتبطی در مورد مطب دندانپزشکی خود، مانند مکان، ساعات کار و اطلاعات تماس خود را درج خواهید کرد.
ایجاد صفحات فرود محلی یک راه موثر برای بهبود سئوی محلی شما و جذب بیماران از مناطق جغرافیایی خاص است.
این بدان معناست که فقط استفاده از خدمات دندانپزشکی در محتوا و آدرس های وب سایت شما کافی نیست.
از کلمات کلیدی مانند کانال ریشه، سفید کردن دندان و نام درمان ها یا روش هایی که انجام می دهید یا محصولاتی که ارائه می کنید استفاده کنید.
اگر این را از منظر سئوی محلی ببینیم، می‌توانید یک کلمه کلیدی بلند را هدف قرار دهید، مانند: «کانال ریشه در اصفهان» یا «بهترین مرکز سفید کردن دندان در تبریز».
کلمات کلیدی بلند کلمات یا عباراتی هستند که خاص تر اما اغلب طولانی تر از سایر کلمات کلیدی رایج هستند.
اگرچه ممکن است حجم جستجوی پایینی داشته باشند، اما به شما سرنخ‌های مرتبط‌تر و باکیفیت‌تری می‌دهند و در نتیجه بیماران بیشتری به شما مراجعه می کنند .

3. نمایه Google My Business خود را بهینه کنید

Google My Business (GMB) ابزاری قدرتمند برای فعالیت‌های محلی است، زیرا به شما امکان می‌دهد نحوه نمایش مطب دندان‌پزشکی خود را در Google Maps و جستجوی Google کنترل کنید .
هنگامی که بیماران برای مطب های دندانپزشکی در منطقه خود جستجو می کنند، نمایه GMB شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. به همین دلیل اطمینان از کامل و دقیق بودن نمایه GMB شما مهم است.

در اینجا چند نکته برای بهینه سازی نمایه GMB خود آورده شده است:

• دسته بندی مناسب را برای کار خود انتخاب کنید. برای عمل های دندانپزشکی، این می تواند “دندانپزشک” یا “ارتودنتیست” باشد.

• نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) کسب و کار خود را اضافه کنید. از همان اطلاعات NAP در وب سایت و سایر لیست های آنلاین خود برای حفظ ثبات برند استفاده کنید.

• شرحی از کسب و کار خود ایجاد کنید که شامل کلمات کلیدی مرتبط باشد.

• عکس های باکیفیت از دفتر کار، کارکنان و تجهیزات خود اضافه کنید.

• بیماران را تشویق کنید تا نظرات خود را در نمایه GMB شما بگذارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.