۵۳۹ بازديد

یکی از سوالاتی که افراد از خود می پرسند این است که چگونه می توانیم دندان های خود را سفید کنیم ؟  متخصص لمینت دندان رشت بر اساس یک تحقیق حدود درصد از افراد هنگام لبخند زدن با این هراس روبه رو هستند که زردی دندان هایشان جلب توجه نکند، و به این منظور با دهان بسته لبخند می زنند. امروزه داشتن دندان های سفید یکی از ملاک های زیبایی لبخند می باشد و به همین علت هم روز به روز به تعداد افرادی که به دندان پزشک برای سفید کردن دندان خود مراجعه می کنند، افزوده می شود. داشتن دندان های بد رنگ می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس شما شود. داشتن دندان های سفید و زیبا و البته سالم، لبخند شما را زیباتر می کند.

امروزه با پیشرفت های که در دندانپزشکی هر فردی با هر مشکل در دندان می تواند اقدام به اصلاح طرح لبخند دندان نماید، که البته برای ماندگاری این ترمیم ها باید مراقبت های بعدی از آنها به درستی صورت گیرد.

سفید کردن دندان با بلیچینگ

یکی از روش های اصلی در سفید کردن دندان بلیچینگ می باشد.این روش برای افرادی که به دندان نتیجه سریع در مدت زمان کوتاهی هستند مناسب است. بلیچینگ دندان می تواند در مطب توسط پزشک دندانپزشک و یا در خانه توسط خود فرد انجام شود و بعد از مدت زمان کوتاهی نتایج خارق العاده را ببیند.

سفید کردن دندان با لیزر

سفید کردن دندان‌ها با لیزر گران‌ترین روش سفید کردن دندان محسوب می‌شود و این روش در مطب دندان پزشکی انجام می شود. در این روش عامل بلیچ به همه دندان‌ها مالیده می‌شود و سپس پرتوی لیزر به آنها تابانده شده و کارایی بلیچ و سرعت تأثیر گذاری آن را افزایش می‌دهد. در این روش از ژل بلیچینگ قدرتمندی استفاده می‌شود که با پرتوی لیزر فعال شده و به نتایج بسیار خوبی دارد. این روش کمتر از یک ساعت زمان می برد. این روش خطری ندارد و مدت زمان ماندگاری آن بسیار بیشتر از سایر روش ها می باشد.

https://drshamsdentist.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%AE%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA/

 چگونه دندان های خود را سفید نگه داریم؟

برای این که دندان های خود را سفید نگه داریم بهتر است هنگام نوشیدن مایعات لکه کننده دندان( همچون قهوه و نوشابه ) از نی استفاده کنید. به علاوه اگر پس از نوشیدن یا میل کردن خوراکی‌های لکه کننده دهان را با آب شستشو دهید و از کیت‌های مخصوص خانگی سفید کردن دندان استفاده کنید، در این صورت دندان های شما در دراز مدت سفید تر خواهند بود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.