۵۳۵ بازديد

همه ی افراد ممکن است در طول دوره ی زندگی خود دچار بی دندانی بشوند. بهترین دکتر ایمپلنت در رشت در برخی از افراد ممکن است که بی دندانی کامل در یک داشته باشند . برای اینگونه افراد درمان های متفاوتی مانند ایمپلنت ، دست دندان و اوردنچر وجود دارد.

اوردنچر های دندانی در مقایسه با درمان مشابه از هزینه به صرفه و استحکام قابل قبولی برخوردار است. اوردنچر های دندانی بر روی پایه های ایمپلنت قرار می گیرد و مشکلات لقی دست دندان ها ندارد و به علت پایه های ایمپلنت کمتر برای ایمپلنت ، از ایمپلنت کامل هزینه کمتری در بر دارد.
اوردنچر ثابت یک نوع از این عمل بوده، و روش دیگری که برای آن می توانیم بیان نماییم اوردنچر بر پایه ایمپلنت است. ایمپلنت ها از فلز تیتانیوم ساخته می شوند، و درون استخوان فک جای می گیرند. به نوعی وظیفه ریشه دندان را بر عهده دارند. 

اوردنچر متکی بر دندان به گونه ای عمل می کند که جای خالی دندان را در دهان بیمار پر کند. بعد از آن روکش دندانی بر روی آن قرار گرفته و نمای مناسبی بدست می آورد. اصولا انجام این روش کاشت دندان، هم به صورت اوردنچر فک بالا، و هم به روش اوردنچر فک پایین توسط پزشک صورت می پذیرد. 

قیمت اوردنچر دندان

قیمت اوردنچر دندان چقدر است ؟ به صورت میانگین قیمت اوردنچر دندان 15.000.000 الی 20.000.000 تومان می باشد.

اگر بخواهیم در مورد هزینه اوردنچر دندان سخن بگوییم، باید بیان نماییم که هزینه اوردنچر به تعداد ایمپلنت هایی که درفک کاشته می شود بسیار بستگی دارد. از طرف دیگر قیمت ایمپلنت اوردنچر ممکن است بسته به تعداد عمل جراحی که بر روی فک انجام می شود نیز متغیر باشد.
زمانی که شما اقدام به پروتز دندان در فک بالا یا فک پایین می نمایید، باید بانید چه تعداد ایمپلنت باید در آن به کار رود. زیرا هزینه اوردنچر فک بالا و هزینه اوردنچر فک پایین می تواند به صورت مجزا محاسبه شود، آن هم بسته به تعداد ایمپلنت هایی که در فک استفاده می شود. 

حتی نوع پروتزی که برای دندان استفاده می شود، نیز می تواند در میزان هزینه پروتز دندان تاثیر گذار باشد. باید خاطر نشان کنیم با تمام  مزایا و معایبی که در مورد این روش درمانی بیان نمودیم، مسلما با این روش درمانی ابتدا هزینه بالایی پرداخت می شود، اما در بلند مدت می تواند صرفه جویی مناسبی برای پروتز دندان و استفاده از دندان های مصنوعی به شمار رود. 

بسیاری از افراد پس از مدتی نیاز به ترمیم و تعویض دندان های مصنوعی خود می یابند، که با انجام اوردنچر می توان این مسئله را از بین برد. 

جراحی اوردنچر

اوردنچر های دندانی ، دست دندانی هایی هستند که بر روی پایه های ایمپلنت قرار می گیرند و منظور از جراحی اوردنچر ، جراحی برای قراردادن پایه ایمپلنت است. پایه های ایمپلنت از جنس تیتانیوم هستند و سازگاری بالایی با بدن داشته و به استخوان بدن جوش می خورند.

https://drshamsdentist.com/%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D8%B5%D8%A8%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%87-%D9%82%D8%B1%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%9F/

برای جراحی اوردنچر دندانپزشک ابتدا تعیین می کند که برای فک شما چند عدد پایه نیاز است. سپس بر روی لثه شما برشی ایجاد می کند و پایه ایمپلنت را در درون فک شما قرار می دهد. سپس شما چند ماه احتیاج به زمان دارید تا پایه های ایمپلنت به خوبی به استخوان فک شما جوش بخورند تا بتوان اوردنچر ها را بر روی آن ها قرار داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.